My days

Jag har inte skrivit på evigheter, sorry guys. Ska berätta lite vad jag gjort sista dagarna.

Torsdag: Gick i skolan , sen drog jag hem till Danny och passade hans hund med Madde. Fett gullig hund!
Jag och Madde kom på att vi skulle göra våfflor, Danny hade inget våffeljärn så vi tänkte göra det i ugnen . Det gick okej . Men sen när vi åt så kom vi på att vi skulle kolla bäst före datumet, tur var väl det, för det pulvret var ett år gammalt xD

Fredag: Gick i skolan , hade utvecklingsamtal, det gick jättebra :) Sedan stack jag och Madde och träffade Senada, efter det stack vi hem till Danny och förfestade lite innan valla. Valla var väl helt okej , kanske inte det bästa jag varit på men ändå kul. Sov hos Danny efter valla.

Lördag: Jag och Danny gick en långpromenad med hans vovve, sen stack vi hem till honom och kollade TV. Efter det åkte jag hem. Nu sitter jag här och har tråkigt -.-


Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0