Lite positiv ^^

Aa, jag har fortf ont i min arm, kanske lite bättre nu , men nu har det gått över till ryggen och handen också så det krampar liksom, inget vidare.
Men nu ska jag inte vara så negativ hela tiden. Jag och mamma var på Bo Ohlsson idag och kollade julsakerna, ni kanske tycker det är lite för tidigt, men jag älskar julen, å jag är riktigt dålig på att vänta ^^ Inget tålamod här inte ^^
När mamma duschat klart ska hon och jag kolla julsaker, typ i tidningar och på internet, något fint pyntartips kanske! Sedan ska jag krypa ner under täcket och kolla på halv åtta hos mig med mamma, jag älskar de här kvällarna där jag bara kan ligga och lata mig. Jag har iof ett SO arbete att göra, men det håller vi på med i skolan så det fixar sig säkert. Har tränat lite musikhistoria men tror inte jag kan lära mig fler låtar nu, jag tror de sitter dom som vill sitta.

En sak till som är helt underbar, är att vi ska börja träna lucia på fredag! Helt underbart och mysigt. För oss musikare som går i nian så är det tvunget (man kanske inte ska säga tvunget, men ni förstår vad jag menar) , sedan får andra människor som går i nian göra en liten "audition" om dom vill vara med.
Nu ska jag inte sitta här längre, tänkte göra varm choklad (L)

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0