gymnasie, jul, övningsköra

Jag har blivit riktigt dålig på att uppdatera känner jag.
Men jag har inte så mycket att skriva faktiskt. Men kan väl försöka :P
Imorgon ska vi dra till gymnasiet i ystad med skolan. Ska kolla hur där ser ut där och sådant. Vi åker tjugo över nio och åker hem så vi hinner med bussarna , men tror faktiskt jag ska stanna i Ystad efter, vet inte riktigt :P Beror på om jag har mycket att göra^^

Den 23/11 är vi lediga från skolan , riktigt gutt! Snart är det faktiskt första advent och jag längtar som en galning, ska bli riktigt mysigt att "adventspynta", det ska vi göra nästa helg, vi ska vara liiiite tidiga med det (a).

Julen är en av de bästa sakerna som finns , fast det är sjukt tråkigt när den är över!

Å tänk. Om exakt, ja faktiskt exakt 5 månader får jag börja övningsköra, GREEEEAT! Kommer bli riktigt kul!
Men jag får nog varna alla i trafiken att jag ska köra.

Men nu ska jag dra. ^^

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0