Det jag önskar mig just nu.



Nu tändas tusen juleljus.

Okej, kanske inte riktigt än. Men jag längtar som en galning. Advent, lucia, julafton, nyår. Nu kommer det bästa på året liksom.
Sommaren är inget för mig, jag blir bara solbränd och varm och blö. Men vintern, ja. Helt underbart. Regn och slask är ju kanske inte så mysigt men man får väl hoppas på att få mysig snö snart. Jag hoppas verkligen att jag ska få en bra jul i år, utan någon sjuk mamma, någon sjuk släkting eller något sjukt husdjur. Det ska bli bra i år, det har jag bestämt.

Jag har ingen aning om vad jag ska önska mig, men det kommer väl tillslut :)

Kommentarer
Postat av: mams

Håller med dej!! Puss

2009-11-26 @ 09:12:40

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0