BLÖ

Det var verkligen inte kul att åka till de olika linjerna idag, vi fick inte alls veta mycket om vad de handlade om, tur att det är öppet hus den 18 och den 28 ^^

Jag skulle skriva en recension nu , jag har skrivit lite men denna boken var verkligen svår att skriva om! Kommer definitivt inte få MVG på denna recensionen som jag fick på den förra, det är väldigt synd tycker jag, för Marianne skrev på mitt omdöme att om jag jobbar lite hårdare så kan jag få MVG i svenskan. På onsdag ska kanske jag och Madde sova hos Danny för vi har sovmorgon på torsdag.

Jag vet fortf inte om jag ska ta bort spanskan eller inte, hjälp tack!

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0