Längesedan.

Det var ett tag sedan jag skrev. Förlåt för det ^^
Ska berätta lite om min torsdag fredag och min kommande lördag.
Torsdag: Jag gick i skolan till klockan ett (måste bra tillägga att min lärare myrtel glömde att vi började tjugo över tolv så vi började tjugo i istället. Tack myrtel säger jag bara!) Efter fysiken  gick jag och tog på mig min jacka å allting å gick ut till bilen så bar det av till malmö med mams och paps. Väl i Malmö träffade vi mina systrar plus Oakim för att käka thaimat. Det var mumsigt men trångt! Efter det så gick vi till triangeln och kollade lite på HM, men jag hittade inget där tyvärr :(. När vi hade kollat på lite kläder o sådant gick vi till shock för att syrran Fanny skulle visa sin blivande studentklänning. Så jättefint det kan bli :D Efter det åkte vi hemåt.

Fredag: Gick i skolan och träffade väldigt falska människor. Hur kan man bara göra så mot människor?
Aja iaf, efter jag hade gått skolan så åkte jag hem å åt mat sedan kom Simonälskling till mej <33 Mys! Vi kollade film och lite sådant. <33333

Lördag: Älskling åkte hem :( efter han åkte hem pluggade jag prov som jag har på mån. FETT DRYGT! Nu har jag slutat med det men ska snart börja igen. När jag har pluggat ska jag duscha packa å sedan bär det av till Partiiiii! Kulkul.

Så, nu har ni fått veta lite!

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0