Midsommar och hela meddivitten xD

alltså det var ju ganska längesedan jag skrev och sådant och dessutom kommer jag inte orka skriva mkt nu hlr men skitsamma. Jag har gjort en del nu på lovet, eller inte en del. Ganska mycket haha. Har varit hos Maddefru och jag har varit hos Julia. Emelie har varit här och jag var hos Fredrik midsommar. Tack för kvällen, den var trevlig även fast jag blev lite sur. Men du förstår varför Mem <3 Nu saknar jag min ElinÖbergbby svinigt mycket. Vi har inte träffats på år och dagar känns det som och jag klarar mej inte utan henne mkt längre till. Hon är mitt syre för fan !

Jag har världens fetaste utväxt i håret -.- Måste färga om det snart. Hoppas det kommer bli bra iallafall, för jag ska testa en ny sak har jag bestämt :D

Mamma fyller år idag, Stort GRATTIS till henne. Jag älskar dig mamma. Du stöttar en alltid och försöker alltid få reda på vad som är fel, även fast du kanske inte ibland får reda på det. Jag är ledsen om jag har gjort dig besviken någon gång. Du kommer alltid vara världens bästa mamma och ingen kan ta det ifrån dej, du borde få ett bästa mamma pris <3 DU ÄR BÄST! Puss <3

Kysshej :D

Kommentarer
Postat av: mams

Du gör mej aldrig besviken!! Tack för fina ord..älskar dej!!!

2009-06-25 @ 17:53:24

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0