Michael Jackson

Vad ska man säga egentligen ? Jag kan inte förstå att du är död för din musik lever ju vidare. Det har skrivits mycket om dej och om ditt liv och en del tror jag inte alls på.
King of pop är du och dina dansmoves är grymmast! Tänk att du inte kommer till att kunna göra fler låtar, det är helt sjuk, du har ändå gjort några av de bästa låtarna i världshistorien enligt mitt tycke. För någon dag sedan såg jag en remix av en av dina låtar med Usher. Helt jäkla sjukt. Varför vill man göra någon ny version av någon låt som är så bra redan? Jag blir så sjukt irreterad och kommer aldrig lyssna på någon remix av dina låtar, det lovar jag!
När jag lyssnar på din musik känns det som magi och jag får någon härlig energi i kroppen på något sätt. Många av dina låtar är så himla betydelsefulla om man lyssnar ordentligt på texterna. Du brydde verkligen dig om världen och om hur folk i världen har det. Man in the mirrow är en låt som jag tycker alla ska lyssna på och försöka förstå vad som menas med den. Du var är och förblir en av mina största idoler. Tack för musiken och glädjen du har gett oss alla, hoppas du har det bättre där du är nu.



Vila i frid

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0