Emelie Håkansson

Shit kvinna, du skrev så gulligt om mej så nu ska jag också försöka vara gullig. Jag kommer ihåg att vi började snacka när jag var på Gotland, tack vare Jakob och det ska han verkligen ha stort tack för.  Vi träffades på sommarlovet hemma hos mig första gången och det var helt sjukt, kändes som om vi redan hade känt varandra sjukt länge. Vi var lika på många sätt men ändå så olika med vissa saker. Vi kunde snacka utan att det blev pinsamt och vi har samma dåliga humor. Du är en av de jag litar mest på och du är definitivt en av de jag älskar mest. Finns två stycken som jag älskar så oändligt mycket som vänner och det är du och Elin. Du är en helt underbar flicka och jag vill aldrig att vår vänskap ska ta slut, det hade gjort för ont. JAG ÄLSKAR DIG EMELIE! <3

Kommentarer
Postat av: Memmememem

Hihi, vad söt du är :D

Och du klarade av att skriva gulligt :) Hihi

Puss

2009-07-03 @ 14:05:47
URL: http://emeliesjuicydetails.blogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0