jaha...

då sitter man här och har dötråkigt som jag har haft hela jäkla dagen. men iaf så ska min syster till sjöbo snart på en fest å då ska jag hyra tonårsfilm! YEEY :D
Mamma och pappa kollar på brottskod försvunnen just nu , för vi har spelat in det :) Det är så skönt med ett lov just nu, behöver verkligen det. Är så himla trött på skolan och hatar den verkligen, varför behöver man gå i skola för? På tisdag ska jag till simon och sova över till på onsdag sedan efter jag har varit där ska jag på tjejkväll hos lisset med fanny,emina och elin öberg. vet inte om några fler ska dit? men det får vi väl se :) på fredag ska jag till tingvalla med kompisar, hoppas det blir någon förfest. På lördag kommer sedan Simon hit och sover över till på söndag antar jag.
varför kan inte lovet vara två veckor? hade velat hinna så mycket mer än vad jag gör detta lovet. Hade velat vara med Elin mer. Hmm, vad ska jag hyra för film nu då? kanske någon av bring it on filmerna? fast det vill nog inte mamma och pappa se på xD men då får jag isf kolla själv.

Nu orkar jag inte skriva mer. Haj och ivaj!

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0