Dagen.

Idag så vaknade jag kanske vid halv nio någonting, med simon bredvid mej< 3. men han sov så jag gick ner å duschade å sedan åt jag frukost. Efter det så väckte jag simon och han åkte hem vid tolv tiden . Tack för igårkväll/idag.<3
Klockan halv ett någonting skulle mamma köra en som heter Ida till bowling så först fikade vi när vi kom till bowlinghallen sedan så åkte jag å Elin syster till Bo Ohlsson medan mamma väntade på Ida och hennes man. När vi åkte där ifrån så beställde vi pizza och kyckling rulle som vi käkade när vi kom hem. Mätt som fan är jag nu !
När syster har åkt hem så ska jag nog klippa och borsta min hund, sedan kommer min syrra hem eftersom hon har varit i Gbg och Blekinge.
Puss på familj, vänner och pojke. Bara för att ni är BÄST! <33

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0