så kan det gå ;D

haha , vet inte vad jag menar med rubriken . men iaf ^^
Var på fjortisvalla igår med Amanda och en som heter Jennie .
Kände inte henne men hon är trevlig iallafall :)
Vi hade sjukt kul men jävlar vad det var varmt!
Nu saknar jag dock min mobil. För jag skulle sova hos Jennie egentligen men jag fick hemlängtan så jag fick åka hem från valla, alltså när det var slut.
O min mobil och mitt smink å allt är kvar hos henne.
Men det fixar sig väl :)
Får tillbaka det klockan halv 7 ikv så om jag gör mig iordning och typ kollar en film så är vi snart framme ;D
Undrar om jag har fått några sms, men det borde jag. Jag är ju en trevlig flicka. Haha :D
Ikväll ska mamma och pappa ha kräftskiva. Tycker lite synd om dom att jag ska vara hemma men jag orkar inte åka ngnstans.
Så nu ska jag käka kräftor med dom och vara lite social med massa folk ikväll :)
Nej, nu ska jag nog duscha, eller så kollar jag en film först. Jag får se :)
Pusshaj!

Kommentarer
Postat av: Anonym. hihihihi (AA)

Ja du är en mycket trevligt Flicka (AA) <3

/ ANONYM ANONYM ANONYM.

karm amanda :D

2009-09-01 @ 19:48:05
URL: http://www.AmanadaÄrBäst.se

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0