malmöfestivalen

Var där med Amanda, Lisset och Fanny :D Hade riktigt trevligt :D
Såg massa fina kändisar, som typ ALCAZAR! (in my heaaaart<3) sen typ Mika och Erik Hassle och några till^^
Alla var riktigt duktiga ^^
Imorgon blir det nog att vara med Älin och kanske åka till Malmöfestivalen (igen).
Men får se om det blir av, för mina ben och fötter mår inte så bra just nu xD
JAG VILL INTE BÖRJA SKOLAN!
Har fått reda på lite av schemat, drygt!
Men nu får jag faktiskt sluta skriva för jag är trött som en get!

Küss på er xD


Kommentarer
Postat av: E

2009-08-16 @ 10:05:49
Postat av: Mem

Var har du sett schemat hjärtat :)? <3

2009-08-16 @ 10:06:19
URL: http://emeliesjuicydetails.blogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0