Första dagen.

Och nya klackskor, jag kan säga att det kändes ;D
Alltså , helt seriöst, så är jag redan trött på skitet :o
Visst, det var jättetrevligt att träffa allt folk och fy fan vad jag saknat människorna. Men jag kommer sakna Julia som fan, om en månad :(
Jag kom till skolan vid halv åtta för mamma skulle till jobbet så jag åkte med henne :P När jag kom dit så träffade jag först Fredrik och Kevin och sedan träffade jag Amanda, hon är en underbar kvinna! :D
Sedan kom allt annat folk som är trevliga att vara social med :D
Ja, det blev väl en ganska trevlig dag, men i morgon börjar allvaret och jag kommer nog typ dö direkt :P
Har iallafall sovmorgon, så pappa ska köra mig in, nästa gång blir det väl att sova hos ngn :)
Jag tror vi har Kastanjeskolans kassaste schema, jag skojar inte !
Alldeles för mkt skit som vi ska ha!
Orkar inte skriva mer nu , sov knappt ngt inatt, för jag kunde inte somna, å gissa varför ? Just det, jag har vänt på dygnet, så smart som jag är, men det gör väl nästan alla ungdomar på sommarlovet ;D
Puss&Kram från er Ällz!

Kommentarer
Postat av: mams

Du fixar detta..det vet jag! Puss

2009-08-19 @ 18:44:49
URL: http://jennejenne.blogg.se/
Postat av: amanda

du är en underbar kvinna :D<3

2009-08-24 @ 20:04:54
URL: http://amaandaaah.devote.se

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0