Då var man här igen ;D

Haha , jag är en sjuk data nörd. Även fast jag inte har något att göra på datorn så sitter jag här ;D
har varit i skolan idag , ganska lugn dag faktiskt. Var inne hos Metta och snackade med henne om mitt schema och sådant.
Så nu är det bestämt att jag och mina föräldrar ska ha möte med några i skolan för att försöka göra så att jag ska orka med skolan lite bättre.
Ikväll ska jag vara hemma och ta det lugnt och hitta kläder till vårt 50-tals tema :P
På fredag blir det fjortis valla ;D
Å på lördag måste jag sova någonstans, vet ngn vart jag kan sova? XD
Ska dra iväg nu lite, för jag är hungrig som tusan!

Pusspuss

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0