ARG

Vad är det för jävla fel på folk?
Folk som tycker det är fel på bisexuella och homosexuella killar med tycker det är sexigt när tjejer är det.
Det stör mig så jäkla mycket.
Vad är det för skillnad mellan killar och tjejer? Bara skillnad på könen, herregud!
Hur klarar man ens av att ha sådana tankar?
O det där med: Jag tycker det är okej med folk som är homosexuella och sådant, bara de inte kysser varandra när jag ser?
Vad är det för jäkla skitsnack? Om man inte tycker det är okej så tycker man inte hlr det är okej med homosexuella enligt min tanke.
Homo/bisexuella ska väl få visa sin kärlek till varandra precis som heterosexuella får visa sin kärlek?
Tänk så mycket "annorlunda" människor får stå ut med, verkligen starkt av dem att de klarar det kan jag säga, för jag kan tänka mig hur jäkla svårt det måste vara för dom att bli utsatta för massa skitsnack och bli trakasserade och nerslagna för att de gillar samma kön.
Nu har jag skrivit av mig lite iallafall.
Men stå för det ni är, visa kärlek till varandra och var starka!
Tack för mig.
Puss.

Kommentarer
Postat av: mams

Puss

2009-08-18 @ 21:59:53
URL: http://jennejenne.blogg.se/

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0