Andra skoldagen.

Som redan var dryg xD
Det bästa med skoldagen var att sitta där ute i gräset i en halvtimme typ när vi hade lunch :) Riktigt mysigt var det att sitta och skratta och snacka skit. Det är det ända man saknat med skolan ^^ Men snart blir det ju vinter så man inte kan sitta där ute -.-
Nu ikväll har jag varit med mams och paps på motorcykel träff i Spjutstorp, gu vad underbart det är med motorcyklar, gu vad jag ska ha en när jag blir stor och rik, jag har lovat mamma att köpa en ny bil till henne också :) Pappa ska få massa motorcyklar, det har jag lovat honom :D
Jag ska ha bilar & motorcyklar <3
Men snart ska jag gå å käka kvällsmat, sen blir det väl att gå till sängs eftersom att man ska upp tidigt imorgon och kolla bio med skolan direkt på morgonen :O
Filmen heter welcome to Pleasantville, jag känner igen den. Mamma har iallafall sett den och säger att den är bra (:
Men nu blir det inte mer för mig.
Pusshaj

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0