Yeah!

Okej allt är skit nu, händer saker hela tiden. Men förfan, jag är ju stark, så detta måste jag klara mej igenom!  Ska berätta lite om mina dagar som har varit och som kommer vara :D

Onsdag: Igår då, så hade vi sån här idrottsdag. Vi som inte skulle vara på volleyboll fick ut i hela jävla tomelilla på orientering. Drygt, japp! Efter det så hade vi lunch, då käka jag fisk och sånt, asgott! När vi hade haft lunch så skulle vi kolla på något djurprogram om pungdjur, tråkigt, men ja jag var ändå inte där så länge för jag behövde en tablett för jagmådde illa som tusan och då just då händer det en grej som var jobbig! När skolan var slut så åkte jag och Madde till Ystad för att handla kläder till valla (inte fjortisvalla). Där träffade vi också min käraste älskling Elin Öberg. Hon är kvinnan i mitt liv ;) haha.  Men tack för dagen Madde, helt underbart att umgås med dej igen <3

Torsdag: Jobbiga saken hände idag också, men skit i den :D idag var bara skolan, dryg. Kan nog inte berätta så mkt mer, än att jag och Madde var på bo ohlsson! Längtar till valla btw ;)

Fredag: Valla idag! YEAH! Ska gå i skolan, sedan hämtar pappa mej på skolan. Jag åker hem packar lite saker som jag måste ha med mej och sådant sedan bär det av till Danny där Madde också kommer vara. Vi ska göra oss iordning där och sådant sedan sticker vi till valla! Efter valla sova hos Danny :) <3 Idag får Madde och Danny mitt hjärta :D <3

Pusshej :D

Kommentarer

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0