Hos memeliepemelie...



hon har ett till nick förresten, typ som FJUT :D Nu ligger vi här i sängen och drygar, jag ska nog hem snart för mamsen ska hämta mig. Jag kom till Mem igår tiiiidigt för att käka frukost, det var jättemys <3 vi åt sånna toasts och sedan käka vi kladdkaka (kräng, jag vet!). Sedan så gick vi upp och typ satte oss vid datorn för att min kära lilla mem skulle leta låtar och det tog evigheters evighet :D men det gör ingenting, jag älskar henne ändå även fast hon är lite blond :) <3 Sedan kollade vi en film. Typ fatso hette den, och han bara var kåt hela tiden :O Det var en norsk film och det var ful å dålig för i slutet så bara skar han av sin kuk, även kallas penis :) Det var läskigt, det typ blödde :O konstigt tycker ni att det blödde, jag vet det :) hahahaha xD efter det så stt vi vid datorn, och satt vid datorn och satt vid datorn. Efter vi hade suttit vid datorn i 511 timmar, och ni måste läsa dej som femtioelva så ville vi göra chips. Men när vi kom ner till köket hittade vi chips. Så vi åt dom istället, dessutom så poppa vi popcorn. Vi började kolla på I hennes skor, men vi kollade inte hela för sedan kom lilla Freddelitenskiten. och han var verkligen SKITIG! om sina fötter. xD Han gick till Mem och det tog jättelång tid! När han var här så åt vi jordgubbar och kollade bara TV. När Freddeliten lämnade oss (cry) så var klockan typ halv tre på natten :) Då gick jag och Mem och kollade lite på film tills vi somnade :D Och nu sitter vi här ;D
Senare kommer Älin till mej, hon och jag ska nog osse fetta oss xD Pusshej ;)

Kommentarer
Postat av: Mams

Man kan oxå skriva snopp.....

2009-04-09 @ 20:35:30

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0