emo ? :O

Till alla som inte har något liv och kallar mej emojävel och säger att jag ska gå och skära mig och massa sådant, ni kanske ska ta reda på vasd emo är och vad emo överhuvudtaget innebär. För det första är emo en musikstil och ingenting annat. Och för det andra bara för att man är "emo" går man inte runt och skär sig. Jag kan visa mina armar om ni vill, för jag har inget att dölja överhuvudtaget! Jag är så jävla trött på att bli kallad detta satans ordet nu och att jag skär mej, har ni några bevis på att jag skär mej eller? Det liksom bara kommer ur er mun utan att tänka på om jag gör det eller inte. Nästa gång detta händer, så blir det synd om er alla, för jag tycker att det räcker med allt detta skitet nu! Så säg till att tänka på vad ni säger till mej!

Kommentarer
Postat av: mams

Jag vet att du inte skär dej och att de som mobbas oftast har ett otroligt dåligt självförtroende och tar ut detta på det enda sätt de kan!!!! Klanka ner på andra!!!! Puss

2009-04-23 @ 18:16:07

Du får kommentera inlägget här:

Namn:
Klart jag ska komma ihåg dig

E-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Din fina blogg:

En fin kommentar:

Trackback
RSS 2.0